לפני שמתחילים בתכנון ובכתיבת תוכן לאתר, רצוי
לבצע בדיקה יסודית של אתרי המתחרים שלך ולהבין מה אפשר לשפר כדי להתעלות עליהם גם
בתוכן וגם בעיצוב. רק אז אפשר להתחיל לחפש אתרים להשראה ולגבש קונספט. כאן תלמד
איך עושים את זה
![]() |
בדוק את המתחרים שלך כדי ליצור מסרים, קופירייטינג, תוכן ועיצוב טובים יותר.
|
אך רגע
לפני שפונים לקופירייטינג וכתיבת תוכן לאתר, רצוי לבצע גם בדיקה יסודית של אתרי המתחרים.
כדי לתכנן אתר אינטרנט מרשים יותר, האתר שלך חייב להתעלות על האתרים שלהם מבחינת
עיצוב ומבחינת תוכן.
שאל
את עצמך את השאלות הבאות:
1. מי המתחרים שלך?
2. מהי רמת העיצוב של
אתרי האינטרנט שלהם?
3. מהי איכות התוכן והמסרים
השיווקיים המופיעים בהם?
4. מה ניתן לשפר, להוסיף
או לשנות כדי לתכנן ולבנות אתר טוב יותר משל המתחרים שלך הן מבחינת תוכן והן מבחינת
עיצוב?
לאחר בחינה מעמיקה של האתרים
המתחרים, התמונה ברורה יותר וניתן להתקדם לשלב הבא בתכנון אתר אינטרנט: גיבוש קונספט
לעמוד הראשי, הכולל בחירת סגנון עיצובי מועדף ואת אופן הצגת התוכן באתר. בשלב זה
רצוי מאוד להיעזר בדוגמאות של אתרים להשראה.
איפה אפשר לחפש אתרים להשראה?
מלבד אתרי האינטרנט של
המתחרים, תוכל לחפש גם אתרים אחרים להשראה, בחיפוש פשוט בגוגל של אתרים מעוצבים
מומלצים בתחום העיסוק שלך. לקראת הקמת אתר של משרד עורכי דין, למשל, יש לחפש את הביטוי
"best law office websites" או "best law firm website design". ניתן לחפש אתרים להשראה גם בתחום ספציפי יותר, כגון דיני נזיקין,
ולחפש את הביטוי "tort law offices
best websites".
מומלץ:
ראה אתרים מעוצבים באתר http://www.thebestdesigns.com, הכולל הרבה מאוד אתרים מרשימים ממגוון תחומים.
לאחר
גיבוש הקונספט, ברור יותר מה צריך להיות הכיוון בתכנון, עיצוב, קופירייטינג וכתיבה של תוכן לאתר. נותר
רק עוד שלב אחד לפני תכנון האתר וכתיבת התוכן המתאים. שלב זה הוא
בדיקה של מילות החיפוש הרלוונטיות שיש לקדם באמצעות האתר כדי להגיע לדירוג גבוה
במנועי חיפוש, ובראשם מנוע החיפוש של גוגל.
על כך במאמר הבא.
על כך במאמר הבא.
תגיות:

מחפשים מקדם אתרים מקצועי? כנסו לאתר שלנו ונוכל לקדם לכם את האתר למקומות הראושנים בגוגל קידום אתרים בגוגל במהירות האפשרית.
השבמחק