בכיר בפייסבוק: חשיפות של מודעה חשובות יותר מקליקים

  

בראד סמולווד הציג נתונים לפיהם 99 אחוזים מהמכירות מגיעות מגולשים שראו את הפרסום בפייסבוק אך לא הקליקו עליו

     

     
בראד סמולווד, בכיר בחברת פייסבוק, צוטט באתר Inside Facebook כשטען ש"קליקים לא מהווים מדד עבור מפרסמים", והציג נתונים לפיהם 99 אחוזים מהמכירות מגיעות מגולשים שראו את הפרסום בפייסבוק אך לא הקליקו עליו. סמולווד הציג נתונים תומכים ממחקר נוסף, שלא מצא קשר בין אחוזי ההקלקה על מודעה (CTR) לבין המכירות בפועל.
 

צילום: iStockphoto

נתונים אלה רלוונטיים במיוחד עבור מפרסמים שמתלבטים באיזה אופן לפרסם מודעות בפייסבוק: האם לפרסם את המודעה לפי קליקים או לפי חשיפות? בפרסום המתמקד בהקלקות, החשיפה הכללית ביום יכולה להסתכם בכמה מאות אנשים בלבד, אך כאשר הפרסום בפייסבוק מתמקד בחשיפות, ניתן להגיע לחשיפה של אלפי משתמשים שונים מדי יום, ולעתים אף יותר מ-10,000 גולשים.

בהתאם למידע החדש שמפרסמת פייסבוק, רצוי למקסם את החשיפות בכל פרסום בפייסבוק, ולאו דווקא לנסות לייצר הקלקות על המודעה, כך שהפרסום יביא לחשיפה מירבית של המפרסם, המוצר או השירותים שהוא מציע. גם למודעה שלא צברה קליקים או לייקים רבים יש אפקט משמעותי שנוצר מהחשיפה בלבד.
   
 
לכתבה המלאה באתר לחץ כאן.  


תגיות:

מודעות פייסבוק | פרסום בפייסבוק | ניהול עמודי פייסבוק | ניהול דפי פייסבוק | מליס ניהול תוכן ואתרי אינטרנט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה