תוכן שיווקי בדפוס: איך כותבים ברושור או פלייר?


 

היזהרו מעודף טקסט ועיצוב מוגזם, הוסיפו רשימת יתרונות ושלבו גם ציטוטים או המלצות של לקוחות. איך לנסח תוכן שיווקי לברושור או לפלייר, ועל איזה תוכן מומלץ לוותר?

  
דוגמא לפלייר. תוכן שיווקי קצר וקולע
ברושור ופלייר הם שתי האפשרויות העיקריות של עסקים וארגונים למסירת תוכן כתוב ללקוח על המוצר או השירות שהם מציעים. פלייר הוא עמוד פרסומי הכולל בדרך כלל תוכן שיווקי ומורכב מעמוד אחד (חד-צדדי או דו-צדדי), בעוד שברושור נועד למסור מידע ללקוח ועשוי לכלול יותר עמודים, אך לא תמיד. ההבדל בין השניים ניכר גם בכמות התוכן הנכלל בכל אחד, כאשר ברושור מעביר מידע מקיף יותר מאשר פלייר, ובאיכות הדף המודפס – ברושור מודפס בדרך כלל על דף עבה, איכותי ויקר יותר לעומת הפלייר.

ממה צריך להיזהר בהפקת תוכן שיווקי בדפוס?

·        עודף טקסט שיכביד על הקורא.
·        עיצוב מוגזם ועמוס בפרטים.
·        מחסור בנתונים רלוונטיים.
·        פרטים מיותרים שאפשר לוותר עליהם. 
 

מה צריך לכלול תוכן לברושור או לפלייר?

תוכן שיווקי חייב לפנות לקהל היעד של המוצר, ולכלול את כל מה שהלקוח שלכם ירצה לדעת – העובדות והיתרונות הרלוונטיים של המוצר או השירות. חשוב לשים לב שלא כל התכונות של המוצר הן עובדות רלוונטיות, ולא כולן ראויות לציון בברושור או בפלייר. כל תוכן שיווקי צריך לדבר על יתרונות, לא על תכונות.
 

מה כדאי לשלב בברושור או בפלייר?

·        רשימת יתרונות המופיעים בנקודות (Bullets) או מספרים, קצרים ותמציתיים.
·       בברושור ארוך, כדאי להוסיף חלק של שאלות ותשובות.
·        עדויות של לקוחות קיימים או ממליצים על המוצר או השירות שלך.
 

מבנה מומלץ לברושור:

·        מסר מרכזי המותאם לקהל היעד.
·        פסקת פתיחה המציגה את המוצר או השירות ואת היתרון העיקרי שלו.
·        פסקה שנייה המרחיבה על היתרון שמציע המוצר או השירות.
·        רשימת יתרונות, חלק של שאלות ותשובות או עדויות וציטוטים של לקוחות.
·        טופס השארת פרטים או קריאה לפעולה.
 
 

תגיות:

כתיבת תוכן שיווקי | כתיבה שיווקית | איך כותבים פלייר | איך כותבים ברושור | קופירייטר | קופירייטינג | איך כותבים פרופיל חברה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה