לדף עסקי בפייסבוק יש לא מעט יתרונות שיווקיים. אבל כשמנהלים אותו לא נכון, הוא עלול ליצור יותר נזק מתועלת. הכירו את חמש הטעויות הגדולות בפייסבוק, ואיך להימנע מהן
 |
מנהל דף פייסבוק? היזהר לא לפגוע בתדמית
|
1. לנטוש את הדף שפתחת
כמה פעמים נכנסת לדף פייסבוק, ראית שהוא עודכן לאחרונה לפני שנה, ויצאת ממנו? הרי אין טעם לתת "לייק" לעמוד לא פעיל, שעושה רושם שהעסק נסגר ופשוט שכח לעדכן. במסגרת פעילות ה
שיווק באינטרנט, חשוב לתחזק את דף הפייסבוק העסקי. לא עדכנת את הדף באופן שוטף – אף אחד בפייסבוק לא יזכור את המותג שלך.
2. לא להתייחס לאוהדים שלך
אתה לא לבד בדף הפייסבוק. יש לך אוהדים ששואלים שאלות ("כמה עולה?", "עד מתי החנות פתוחה?"), מבקשים או מספרים על חווית השירות שקיבלו. לא להתייחס להודעות שלהם זו טעות חמורה, כיוון שהיא נותנת את הרושם שלא איכפת לך מלקוחות, וכמובן מונעת ממך להרוויח.
3. להזניח את המראה החיצוני
איך שדף פייסבוק נראה יוצר את הרושם הראשוני שאנשים מקבלים על העסק שלך. אחת הטעויות הכי קריטיות שעסקים מבצעים ב
פרסום באינטרנט, היא להעלות תמונות באיכות גרועה, חשוכות, מפוקסלות או קטנות מדי, וגרוע מכך – תמונות שנלקחו ממקום אחר ללא רשות. כדאי להשקיע ברכישת תמונות ממאגר איכותי או לשכור צלם שיספק תמונות טובות של המוצרים שלך.
4. להגיב כאילו מדובר בדף האישי שלך
דף עסקי בפייסבוק מייצג את תפיסת העסק – שירותיות, אדיבות, איכות, ולא את עמדתך האישית. גם אם לקוח מתלונן, תגובות כמו "זו אשמתך", "בעיה שלך" וכדומה, הורסות את המוניטין של העסק שלך. בנוסף, הן עלולות לגרום למי שכתב את התגובה לשתף בפייסבוק הפרטי שלו סטטוס על היחס הגרוע שקיבל, שיפגע עוד יותר בתדמית המותג.
5. לספק מידע לא ממוקד
אל תייגע את הלקוחות שלך עם סיפורים ארוכים ומשעממים, ומצד שני – אל תקצר יותר מדי בלי לספק את כל הפרטים החשובים. יש מבצע בחנות? אין צורך לספר כמה עולה כל פריט, אבל כן כדאי ליידע את הלקוחות בגובה ההנחות, כתובת החנות, שעות הפתיחה ומועד סיום המבצע. מידע ממוקד ימשוך אנשים לקרוא ולהגיב. מידע חסר או עודף, יגרום להם לצאת מהדף ולא להיענות להצעה שלך.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה