אם פעם כל פרסום בפייסבוק היה קובע למודעה כותרת אוטומטית לפי שם העמוד העסקי שלנו, עכשיו כבר אפשר להתחיל להיות יצירתיים ולהשקיע יותר בקופירייטינג של המודעה
עד לא מזמן, פרסום מודעה בפייסבוק לא נתן לנו יותר מדי ברירות, כשכותרת המודעה נשאבה אוטומטית מכותרת העמוד העסקי שלנו. אז למעשה היו לנו שתי אפשרויות עיקריות לשליטה בכותרת המודעה: האחת - הפניה אל דף נחיתה או אתר אינטרנט חיצוני ולא אל העמוד העסקי שלנו בפייסבוק (מה שאומר שהפרסום חייב להיעשות בשיטת PPC - לפי קליקים - ובמקרה של קליק המופנה מחוץ לפייסבוק, מייקר משמעותית את הפרסום), והשנייה - שינוי של שם העמוד שלנו בפייסבוק אם יש לו פחות מ-200 אוהדים (אחר כך זה לא אפשרי יותר).
![]() |
צילום: iStockphoto
|
כמובן שאף אחת מהאפשרויות האלו איננה טובה או מוצלחת במיוחד, אבל לאחרונה סוף סוף פייסבוק פתרה את הבעיה והיום אפשר לשדרג את הקופירייטינג ולקבוע כותרת יצירתית כמעט לכל מודעה בפייסבוק. כמעט - כי המודעות היחידות שעדיין לא מאפשרות לעשות את זה הן מודעות המציגות פוסטים שפורסמו בדף, ומשתמשות בשם העמוד ככותרת למודעה.
למה זה משפר כל פרסום בפייסבוק?
כי אם עד עכשיו מאפרת כלות היתה צריכה להסתפק במודעה שנושאת את הכותרת "ישראלה ישראלי - מאפרת כלות וערב", היום היא יכולה להשתמש בכותרת כמו "רוצה להיות הכלה הכי יפה?" או - "איפור עדין לכלות איכותיות". הרבה יותר קולע ומושך. אם עד עכשיו חברה לבניית אתרים היתה צריכה להתמודד עם מודעה בפייסבוק שהכותרת שלה היא "netnet בניית אתרים", היום אפשר להשתדרג לכותרת כמו "כאן בונים אתרים מדהימים", או - "אתרי האינטרנט הכי יפים בארץ".פעם, הכותרת המובנית מראש היתה מאלצת את הקופירייטר לשלב את המסר המרכזי של כל מודעת פרסום בפייסבוק בגוף הטקסט - שהמקום בו מוגבל מאוד מלכתחילה. עכשיו אפשר לנסח כותרת שמכילה את המסר המרכזי, מה שמשאיר יותר מקום בגוף הטקסט לפרטים נוספים, מחירים או פרטי קשר, ולבחון מדי פעם איך קופירייטינג שונה לכותרת משפיע על כמות ההקלקות או הלייקים לעמוד הפייסבוק בעקבות הפרסום.

אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה